Stacken Bilvård - allt inom bilvård och biltvätt för entusiasten

Stackens bilvårdsforum


Tråden handlar om : SMARTAB:S POLERRONDELLER 2




Bevaka denna tråden. D?får du ett epost, när nya inlägg görs.

Postad 2007-04-12 19:21:22Nemo, Köping
Medlem p?Stacken sedan 2007-03-23
Läst 7355 gånger 
Hej Igen.
Efter att Smartab:s VD Jonny Lantz sett mitt tidigare inlägg om deras polerrondeller (http://www.stackenbilvard.se/displaysubject.asp?Threadid=20270&sprakkod=SV&status=20&forumid=7) och via den svarat att han ej erhållit min reklamation som jag mailade till honom så mailade jag den igen i går (Onsdag 11/4) och erhöll svar idag.
Han skrev följande:
Tråkigt att Ni inte är nöjd med vara produkter samt vår kundservice. Vi vill självklart se till att göra er nöjd och sänder därför 4 nya rondeller till er kostnadsfritt. Dessa borde vara er tillhanda senast Onsdag nästa vecka.

Att tvätta rondeller går alldeles utmärkt, om man är säker på att lösningsmedlet i vaxprodukten inte nått in så långt i rondellen att det nått limningen. Är man säker på detta så tvätta rondellen i varmt eller ljummet vatten, någon kemisk produkt skall inte användas då denna kan förändra tätheten i skumgummit och därmed göra att rondellen inte beter sig lika vid nästa polering.
Har däremot lösningsmedlet i vaxprodukten nått till limningen så rekommenderar vi att man inte använder denna rondell igen, då risken finns att lösningsmedlet löst upp limmet.
.

Tack till svaret om reklamation och ett bevis på att det inte är så säkert med e-post som man många gånger vill tro.
Bifogar mailet så att ni andra här också får vetskap om hur ni ska rengöra era rondeller.

Är nu igen en nöjd kund av Smartab:s produkter i.o.m att man bemötte reklamationen.

Vill med detta inlägg även visa att om man klagar på något och sedan får svar och bemöts korrekt ang. klagåmålet så bör man även skicka in detta svar och även pga. att mitt tidigare inlägg lästes och kommenterades av så många.

Smartab verkar ta detta med kunders klagomål på allvar vilket jag även hade hoppats att affären där jag köpte rondellerna i också hade gjort det.



Detta inlägget har redigerats 2007-04-12 19:26:21



Postad 2007-04-12 19:42:49bustorp,
Medlem p?Stacken sedan 2003-11-01
Läst 7337 gånger 
Så ska det vara......bra för Nemo o bra för Smartab.

Funderar på att följa ditt exempel......har ju som sagt samma dåliga erfarenhet.



För att skriva krävs att man är inloggad.



Stacken är inte ansvarig för eventuella felaktigheter i innehållet i inläggen och förbehåller sig rätten att ta bort eller redigera en text vars innehåll betraktas som oseriöst eller olämpligt.
Olämpligt innehåll kan t.ex. vara pornografiska införanden, annonser med rasistiska eller liknande inslag av stötande karaktär.
Annonser vars innehåll är olagligt på något sätt kommer också att raderas.
Stacken tar inte ansvar för information som framförs i forumet, och kan inte hållas ansvarig för eventuella felaktigheter och följder därav.

Moderator för forumet är : David






Sök i bilvårdsguiderna




Klicka här för att komma till Autosale.nu eller gör en sökning direkt ur databasen nedan!
 
 
  



© Stacken 1997 - 2014