Stackens bilvårdsforum |
|
Bevaka denna tråden. D?får du ett epost, när nya inlägg görs.
|
Postad 2007-05-15 12:13:50 | gitsy, Västra götaland Medlem p?Stacken sedan 2005-08-30 | | Läst 6279 gånger | | SMARTAB svara heller inte på mail...
Mvh Anders
|
| Postad 2007-05-15 16:42:30 | bustorp, Medlem p?Stacken sedan 2003-11-01 | | Läst 6259 gånger | | Vem har du mailat, gitsy?
Om Jonny Lantz avböjer att svara på mail från dig så har han mina sympatier. Nog om detta.
Om Smartab i helhet inte svarar på mail från dig så är det inte bra.......
|
Postad 2007-05-16 12:19:49 | gitsy, Västra götaland Medlem p?Stacken sedan 2005-08-30 | | Läst 6223 gånger | | ja isåfall visar väl dett vilken låg moral det handlar om...eller?
Då jag mailt dom angående deras produkter, innan denna pitoreska diskussion..
Men du vet nog mer än oss andra..
men skit i de de viktigaste är att du e nöjd..
|
Postad 2007-07-15 13:41:02 | CRV, Medlem p?Stacken sedan 2003-03-20 | | Läst 6094 gånger | | Använder denna tråd för att uppdatera er om min erfarenhet av Ditec, jag har ju sedan början av April kört omkring med en Ditec:ad bil, min första erfarenhet av produkten.
Upplevelsen är i princip identisk med PPS/BVS (och TG - även om jag ej kört TG själv), vilket passar mig mindre bra då pärlingen gör att kalkfläckar efter snabbavspolning eller efter fläckar efter regn etc syns mycket tydligare än på de lackskydd jag kan jämföra med (ligger på andra bilar som rullar motsvarande sträckor (BG + SS).
Bilen blir helt enkelt mindre lättskött och med en mörkare lack är det mycket tråkigt...
Så spontant är jag inte nöjd, och jag ser dessutom inte att jag fått något mervärde mot att lägga på tex PPS själv. Jag får se hur väl de fixar till lacken och ev skavanker vid kommande årliga ombehandling (ca 1700 kr + moms enligt avtalet min tjänstebil har).
Men detta är ju ett avtal som ingår med bilen så jag tackar ju inte nej till denna behandling, men fortsätter definitvt att skydda övriga bilar själv och med skydd av typen icke-pärlande (mina åsikter om respektive medels för- och nackdelar har jag ju skrivit om tidigare).
Ha en fortsatt trevlig sommar!
MVH/CRV
|
Postad 2007-07-15 14:27:54 | Speedo, Umeå Medlem p?Stacken sedan 2005-07-01 | | Läst 6088 gånger | | Tack för denna rapport ang. Ditecs lackskytdd, CRV!
Hur är det med pärlning och Tefcar föressten, Lindfalas?
Mvh // Frank
|
Postad 2007-07-15 16:10:58 | Lindfalas, Karlstad Medlem p?Stacken sedan 2005-04-02 | | Läst 6072 gånger | | Meddelandet borttaget!
|
Postad 2007-07-15 17:18:34 | Porta, Piteå Medlem p?Stacken sedan 2004-09-04 | | Läst 6067 gånger | | Jag älskar pärlning =)
|
Postad 2007-07-15 21:07:06 | Speedo, Umeå Medlem p?Stacken sedan 2005-07-01 | | Läst 6058 gånger | | Jamen du är ju en konsument, Porta :)
Mvh // Frank
|
Postad 2008-05-25 16:55:30 | Rally_mannen, Medlem p?Stacken sedan 2008-05-25 | | Läst 5774 gånger | | Hej! ny här på forumet och såg den här tråden. Nu vet jag inte om det är Ditec som är skit eller SAABs solida lacker. Jag Ditec behandlade min bill för ett halvår sen på min röda SAAB och så simpelt som en fågelskit som suttit max en halv dag går inte att tvätta bort med vanligt bil shampo! Kom just hem från tvätthallen med 2 nya blaffor som inte går att tvätta bort trots att jag tvättade bilen ordentligt igår =(
Om nån har tips om det här så skriv gärna. Jag skulle vilja veta speciellt om nån mer har problem med saabs lacker
|
För att skriva krävs att man är inloggad.
Stacken är inte ansvarig för eventuella felaktigheter i innehållet i inläggen och förbehåller sig rätten att ta bort eller redigera en text vars innehåll betraktas som oseriöst eller olämpligt. Olämpligt innehåll kan t.ex. vara pornografiska införanden, annonser med rasistiska eller liknande inslag av stötande karaktär. Annonser vars innehåll är olagligt på något sätt kommer också att raderas. Stacken tar inte ansvar för information som framförs i forumet, och kan inte hållas ansvarig för eventuella felaktigheter och följder därav.
Moderator för forumet är : David
Som man kan förstå från namnet har en gummiklubba ett huvud som är tillverkad av, eller belagt, med gummi samt ett hållbart handtag i trä eller plast. I jämförelse med vanligare hammare är huvudet på
...
| Läs mer här |
© Stacken 1997 - 2014
|