Stackens bilvårdsforum |
|
Bevaka denna tråden. D?får du ett epost, när nya inlägg görs.
|
Inskickad av Jens - 2000-02-06 18:29:46 | Läst 7306 gånger | | Har tänkt att lackförsegla en ny bil, och är intresserad av andras goda resp. dåliga erfarenheter av olika företag och dess resultat. Är BVS, Mr Cap, Ditec etc. ungefär motsvariga, eller är det något alternativ som är bättre eller sämre än något annat?<p>
<br>
<br>
|
|
Inskickad av PM Reconditionering Tefcar Center/ Peter - 2000-06-11 10:20:33 | Läst 7304 gånger | | > Har tänkt att lackförsegla en ny bil, och är intresserad av andras goda resp. dåliga erfarenheter av olika företag och dess resultat. Är BVS, Mr Cap, Ditec etc. ungefär motsvariga, eller är det något alternativ som är bättre eller sämre än något annat?<br>Först främst ska man skilja på lackförsegling och lackskydd.<br>Lackskyddet är 2-komp och härdar på lacken, istället för lackförseglingen som är 1-komp.<br>Jag skulle föreslå att du tar kontakt med oss på TefcarCenter Nynäshamn tel:08 520 166 66<br>> <p>
<br>
<br>
|
För att skriva krävs att man är inloggad.
Stacken är inte ansvarig för eventuella felaktigheter i innehållet i inläggen och förbehåller sig rätten att ta bort eller redigera en text vars innehåll betraktas som oseriöst eller olämpligt. Olämpligt innehåll kan t.ex. vara pornografiska införanden, annonser med rasistiska eller liknande inslag av stötande karaktär. Annonser vars innehåll är olagligt på något sätt kommer också att raderas. Stacken tar inte ansvar för information som framförs i forumet, och kan inte hållas ansvarig för eventuella felaktigheter och följder därav.
Moderator för forumet är : David
Som man kan förstå från namnet har en gummiklubba ett huvud som är tillverkad av, eller belagt, med gummi samt ett hållbart handtag i trä eller plast. I jämförelse med vanligare hammare är huvudet på
...
| Läs mer här |
© Stacken 1997 - 2014
|